16 Temmuz 2015 Perşembe

Yeni Bloguma Hoşgeldiniz!

İlk yazımda tanışalım istedim. :) Ben aslında son birkaç aydır makyajla özel olarak ilgilenmeye başladım. Az biraz acemiyim şimdilik. Makyaj, bakım ve kozmetikle ilgili instagram hesapları ve bloglar çok ilgimi çekiyordu. Ben de neden ben de bir blog açıp deneyimlerimi, bilgilerimi sizinle paylaşmayayım, dedim. Bu konuda oldukça heyecanlıyım. Ben 2. sınıf tıp fakültesi öğrencisiyim ve ilerde de dermatoloji veya plastik cerrahi ve hatta biraz abartıp iki alanda birden uzmanlaşmak gibi bir hayalim de var. Bunun dışında yazmayı çok seven biriyim. Şimdiye kadar öykü, deneme gibi bazı türlerde yazılar yazdım bakalım blogumda sizlerle neler paylaşacağım. Blogda genel olarak denediğim, beğendiğim/beğenmediğim ürünler, indirimler ve bakım/güzellik ipuçlarını sizinle elimden geldiğince paylaşacağım. Ayrıca takı tutkunu bir insan olduğumdan sizinle takılarımı ve bazı kombinlerimi de paylaşmak istiyorum. Bunların dışında hayatımda hoşuma giden kitap, film gibi şeyler hakkında da yazacağım.Yani böyle bol bol süslü ve eğlenceli bir blog oluşturmayı planlıyorum. Tekrardan bloguma hoşgeldiniz. Umarım önerilerimden fayda görür ve blogumu okurken eğlenirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder